Mikrofon Aquiline został zaprojektowany oraz manualnie wykonywany przez HARPSOUND Manufaktura,
po to, aby zapewnić harmonijkarzom możliwość uzyskania przesterowanego brzmienia instrumentu,
niezbędnego choćby przy graniu w stylu bluesa chicagowskiego czy west coast bluesa.

Ergonomiczny kształt pozwala łatwo zamknąć go w dłoniach razem z harmonijką,
niska masa sprawia, że mikrofon nie przeszkadza muzykowi podczas nawet wielogodzinnych
występów, zaś wbudowane u podstawy mikrofonu pokrętło głośności pozwala regulować głośność
z jaką chcemy grać nawet w środku koncertu. Dołączony do zestawu wysokiej jakości odczepiany kabel w
oplocie zakończony wtykiem ¼” jack pozwala łatwo przechowywać i transportować mikrofon
Aquiline i umożliwia jego podłączenie do standardowych wzmacniaczy gitarowych i harmonijkowych.

Użyta wkładka, wbudowany transformator Hi impedance, oraz pięciometrowy kabel,
pozwala na podłączenie mikrofonu do standardowych wzmacniaczy gitarowych w celu uzyskania
klasycznego przesterowanego dźwięku bluesowej harmonijki.
Typ i model użytego wzmacniacza może mieć duży wpływ na otrzymane brzmienie i
skłonność zestawu do sprzężeń.

instrukcja obsługi

                                           

  Fot. wyk. Witek Albiński                                        Fot. wyk. Harpsound

 

 

BBOX jest pasywną kostką filtrującą, przeznaczoną do współpracy z typowymi wzmacniaczami gitarowymi. Comba lampowe i tranzystorowe, które wykazują nadmierną tendencję do sprzęgania z mikrofonami harmonijkowymi, wymagają korekcji charakterystyki sygnału.

BBOX nie potrzebuje zasilania. Podłączenie urządzenia minimalizuje możliwość wystąpienia sprzężenia zwrotnego, dzięki czemu można ustawić większą głośność wzmacniacza.

Małe, boczne, trzypozycyjne pokrętło daje efekt lekko tłumiący sygnał wejściowy w 3 zakresach.

Duże, górne pokrętło odcina kolejno 10 częstotliwości najczęściej inicjujących efekt sprzęgania, co umożliwia uzyskanie czarnego, zniekształconego dźwięku, oraz otwiera większy zakres regulacji tonu we wzmacniaczu.

BBOX nie będzie przydatny muzykom wykorzystującym wzmacniacze harmonijkowe, lub customizowane pod harmonijkę. Posiadają one już wbudowane odpowiednie korektory sygnału.

BLACK BOXa zawsze możesz zwrócić, jeśli w ciągu 2 tygodni uznasz, że nie spełnia Twoich oczekiwań.

W HARPSOUND Manufaktura, robimy adaptery umożliwiające podłączenie każdego mikrofonu.

Dodatkowo, przejściówka może być wyposażona w potencjometr głośności (volume control) lub transformator impedancji (Hi impedance).

 „Od ręki” dostępne są adaptery SCREW-ONE / JACK, oraz SCREW-ONE / XLR.

Inne przejściówki wykonamy na zamówienie.

Trudno dostępne kable do mikrofonów harmonijkowych to od zawsze spory problem muzyków.
W HARPSOUND Manufaktura postanowiliśmy temu zaradzić i wyjśc na przeciw zapotrzebowaniu.

Wykonujemy obecnie następujące kable:
* Screw-One/Jack, do mikrofonów: ASTATIC, SHURE, Turner, American, Electro Voice, Aiwa, Ronette, itp.
* XLR/Jack, do mikrofonów Hohner-BLUES BLASTER,
* Vintage Style, w bawełnianym oplocie, oraz inne zgodnie z zamówieniem.

Standardowa długość kabla, to 5 metrów i te dostępne są „od ręki”. Inne długości wykonujemy na zamówienie.

Zajmujemy się naprawą, renowacją, modernizacją i konserwacją mikrofonów harmonijkowych.
W HARPSOUND Manufaktura, wstawimy potencjometr, wymienimy kabel lub gniazdo w Twoim mikrofonie.

Odnowimy każdy bluesowy zabytek, by na scenie wzbudzał zachwyt i zazdrość kolegów.